14.1.08

El monstre dels ulls vermells


La bèstia immunda m'ha mirat fixament. Sense parpellejar, amb el seu ull envermellit. El monstre ferotge m'ha assetjat, sense descans. Torna-hi. Tremolor, nervis, por. Torna-hi. Crec que he repetit la meva actuació estel·lar uns deu milions de vegades. Però cal tenir en compte que no m'enfrontava a una càmera des que havia assistit de públic al Filiprim, i aquest cop era un pla curt durant més de mig minut. He aguantat estoicament les embranzides i les estocades de la fera. He hagut de posar-me una disfressa per a la que encara no sé si estic preparat. Sense salvavides, m'he llançat al mar i he començat a nedar. Per ara no m'ofego, però veig la meva illa força lluny. Coses més rares mos han de passar. I demà, l'oferta de la setmana, pagui'n dos i emporti-se'n tres. Això si abans no acaben amb mi.

11 comentaris:

Judit ha dit...

OOOhh!!! has fet d'actor??? molt béééé!!!
bé, ja he comentat al meu blog que no tinc massa temps per comentar, estic amb examens i necessito nota, però tornaré!!

un petó!

Overseas_Chef ha dit...

Somriu! :-)

vafalungo ha dit...

LLuNa: No ben bé d'actor, tot i que al final sí que ha semblat una mica una actuació. Era mes aviat una mini-entrevista, però igualment he estat sotmés a la tortura d'una càmera. Sort amb els exàmens i molts petons!

Overseas_chef: Això sempre! (però reconec que estava força encarcarat). ;P

Itzara ha dit...

enhorabuena, un reto más conseguido..que dificil es sentirse observado,y no poder huir,pero una vez que lo consigues es gratificante dejarse ver...un abrazo fuerte.

nimue ha dit...

oooh! amb el que m'agraden a mi les càmares! M'agrada molt aparèixer a videos i fotos! :) És divertit!

miriam ha dit...

Vinga!! A por ellos!!! segur que ho faràs d'allò més bé!
Un petó.

vafalungo ha dit...

Itzara: Sí que es difícil. Por lo menos para los que no estamos acostumbrados. Creo que cuando me vea me sentiré muy extraño, pero ya no hay marcha atrás. Un abrazo.

Nimue: Oh, doncs el proper cop que aparegui el noi aquell amb la càmera te l'envio de seguida, i tots contents! :)

Audrey: Per bé o per mal, ja està fet. Per sort ho passaran en un programa que crec que no veuen ni a casa del presentador. ;P
Petons!

Sil.* ha dit...

Bien Vafalungo, realmente es exquisito poder entrar a tu blog en catalán y, traducción de por medio, leerte.
Quién te dice que a través de tu blog no aprenda catalán. Estaría genial!!
Sigo leyéndote y te espero en mi blog para intercambiar opiniones, si así lo deseas.
Besos
Sil

vafalungo ha dit...

Por lo que he visto en una visita rápida, creo que me van a gustar las historias que imaginas.
Me alegro que el traductor te ayude, aunque no siempre funciona bien. Cualquier cosa que no entiendas siempre puedes preguntar. Nunca hubiera imaginado que con mi blog alguien pudiera aprender catalán desde el otro lado del charquito, pero sí, estaría genial!
Besos!

Overseas_Chef ha dit...

Sil.*, nunca es tarde para aprender Catalan. Especialmente cuando hay gente como Vafalungo alrededor.
Salud,
F

vafalungo ha dit...

Me vas a sonrojar, Overseas_chef! Claro que siempre te podemos tomar a ti como ejemplo, que naciste en el otro lado del charco y desde siempre has hablado el catalán mejor que yo! :) Y que a pesar de llevar años exiliado en la pérfida Albión (cuántos? ocho? nueve ya?) lo sigues dominando a un nivel que ya lo quisieran muchos.
Saludos!