12.5.08

Cada moment

Sovint oblido qui sóc. Llavors, obro l'armari i investigo. I hi trobo el vestit de pirata amb el que pretenc robar tresors impossibles, navegar pels mars de la passió i descobrir illes desconegudes i palmeres eternes. O el barret d'explorador amb el que vull localitzar ciutats amagades i alfabets indesxifrables que m'expliquin històries de pastors i princeses. A vegades també trobo les sabates de claqué, amb les que ballo i cremo els maleficis que la vida ens obliga a superar. Una mica amagat hi trobo el davantal amb el que m'atreveixo a preparar qualsevol recepta, sobretot si exigeixen ser cuinades en companyia i provoquen l'alegria del tast compartit. En alguna ocasió especial recorro al meu salvavides taronja, que evita que m'ofegui en el mar de la incomprensió i la desesperança. Però quan em trec la roba i em fico al llit, sense disfresses ni màscares, només la meva pell guarda el secret de la meva identitat.

15 comentaris:

Laia ha dit...

Personal, intransferible..... Segueixo el rastre de les teves petjades, o empremtes?M'agrada investigar.

vafalungo ha dit...

Les petjades a vegades es fan sobre la sorra de la platja i les onades se n'emporten el record. Una abraçada!

fada ha dit...

I si a més vols trencar-te de riure, et poses el barret de pirata, les sabates de claqué i el davantal. I et mires al mirall. Quan després, ja despullat de les impostures, et posis al llit encara descansaràs millor! Un petó, poeta!

Judit ha dit...

Fantàstic, com sempre. Posats a triar, prefereixo conèixer l'Aniol sense roba i sense màscares :P

Segur que el secret que amagues és d'aquells tan dolços i agradables. No en tinc cap dubte.

Un petó!! :)

Laia ha dit...

Hi ha imatges i records que no s'esborren. Com les empremtes: No n'hi ha dos d'iguals!!!!! I sens dubte, veure qui s'amaga darrere d'aquestes lletres ha de ser quelcom similar. Tinc curiositat.Un petó.

vafalungo ha dit...

Fada:Si, em sembla que és una bona teràpia contra l'insomni. La provaré. Petons!

LLuNa: Potser sense màscares la meva imatge no es reflexi al mirall... Petons!

Laia: Si la curiositat et permet trobar qui sóc, avisa'm, que jo em segueixo buscant. Petons!

nimue ha dit...

ale, quantes coses xules tens dins de l'armari... :)

vafalungo ha dit...

Sí, a l'armari s'hi pot trobar de tot, només cal buscar bé. B7s!

Què t'anava a dir ha dit...

Quan véns a classe quina disfressa portes?

vafalungo ha dit...

Porto la roba d'admirador del talent aliè. Però en aquest cas no és cap disfressa, és una obvietat.

miriam ha dit...

Preciós!! Unes paraules precioses!! Ja m'agradaria veure aquesta combinació de barrets, sabates de claqué, davantal...organitzem un sopar de disfresses??
Un petó!

Anònim ha dit...

Pot ser un dia trobes un tresor :) paraules amb molt de significat :)

vafalungo ha dit...

Audrey: Oh, un sopar de disfresses, sí, organitzem-lo! Jo vindria disfressat de submarinista. Petons!

Cesc: Potser sí. Mentrestant, procuraré gaudir de la cerca. Una abraçada!

cervinia ha dit...

no te entiendo nada, pero me gusta tu musica.
beso

vafalungo ha dit...

Puedes probar con el traductor que encontrarás arriba a la derecha. Sinó, siempres puedes cantar y bailar. Bienvenida, Cervinia.