23.4.08

Sant Jordi mata el drac?


No em pensava que mai arribés a pronunciar una frase com aquesta, però vull que s'acabi Sant Jordi! sí, ja sé que encara no ha començat, que és un dia molt especial i que l'ambient i les rambles, i les paradetes, i els llibres, i les roses, i la gent... Jo pensava que després d'haver-lo viscut com a treballador d'una llibreria no hi hauria res pitjor. Doncs bé, sí que hi ha res pitjor. No us detallaré què em toca fer, perque no vull encomanar la meva visió gris del dia, però permeteu-me que desitgi amb totes les meves forces que el dia passi de llarg quan abans millor. I per a que no sigui dit, us deixo aquesta rosa virtual, per a que mai no oblideu que us segueixo estimant molt. I va, sí, als llibres i a les flors també me'ls segueixo estimant. I a les rambles, i a les paradetes, i a la gent, i als dracs, i a les princeses que no volen deixar-se enredar pels prínceps i segueixen creient en el seu gripau blau.

11 comentaris:

fada ha dit...

A mi també m'espera un dia dur, però intentaré respirar fons perquè la primavera m'embriagui i deixar-me arrossegar per l'olor de les roses i les històries dels llibres. Que sigui el menys dolent possible, ànims maco!

Anònim ha dit...

és un dels millors dies de l'any però que no sempre el passem com volem, una putada. que et sigui lleuger. i sàpigues que et robaré aquesta última frase (m'ha encantat això de les princeses que busquen el seu gripau blau)

Judit ha dit...

Aix! Espero que dintre de tot... hagis pogut estar una mica distret, ja m'explicaràs :S

Jo només he tingut 20 minuts per passejar per les rambles, i creu-me que he vist de tot (fins i tot lladres), i m'ha semblat veure un drac trist i poruc amagat darrere una paradeta. No tots els dracs són dolents, ni tots els prínceps són encantadors. Tu sí, clar, i si ets un d'aquests gripaus blaus que comentes, segur que encara ho ets més :)

Un petó guapo

Laia ha dit...

Es que hi ha molt de príncep disfressat de gripau, o era a la inversa?????? Espero que el dia no hagi estat tan dur.Salut!!!!

nimue ha dit...

ooh! ja ha passat! ja no és Sant Jordi! Per a mi ha sigut tan bonic!
Espere que estigues ja recuperat i que el dia no acabara sent molt dur! b7s!

Lluna ha dit...

Per sort ja ha passat i per mi també va ser un dia esgotador; però això que Catalunya s'ompli de llibres i roses m'agrada encara més que els gripaus blaus... :)

stel ha dit...

Ja s'ha acabat Sant Jordi! Per mi va ser un dia complicat a la feina i d'aquells de sortir massa tard, eprò mira, com a mínim ara m'estan regalant un matí d'allò més tranquil :)
Bon dijous i espero que el dia acabés bé!

proudemax ha dit...

La última frase és fantàstica.

vafalungo ha dit...

Fada: Hauria pogut estar millor, però no ha estat tan terrible. Espero que hagis pogut embriagar-te (de vi, de vida o de virtud, del que més us plagui). Petons!

Daina:Tota teva, doncs. A vegades els millors dies de l'any també tenen la seva part fosca, i en canvi dies que sembla que no donin de sí poden ser genials. Un petó!

LLuNa:No, no tots els dracs són dolents. De fet, jo no en conec cap que faci cap maldat, a diferència de més d'un i de dos prínceps. Petons!

Laia: Hi ha uns quants gripaus verinosos disfressats de prínceps, però tard o d'hora se'ls acaba veient el llautó. Petons!

Nimue:Què bé! va ser dur, però ja ha passat. Petonets!

Somiant la lluna: Sí que és bonica aquesta invasió, sí. Millor que una plaga de gripaus, encara q siguin blaus.

Stel: Sí, el dia no va acabar malament, però va ser dur. si el dia següent ho compensa llavors ja està bé, no?

Proudemax: El seu comentari també.

TENDER EPITHELIUM ha dit...

Espero que el gris amb el què vas començar el santjordi s'anés tornant vermell, rosa, o Groc. Jo vaig tenir rosa i llibre, però també un gripau (verd) de part d'un altre gripau (no té un color definit, però no és pas blau...). B7ts

vafalungo ha dit...

Tender: El dia va acabar de colors, sí. Jo no vaig tenir rosa, i de llibres, amb la feina que faig arriba un moment que me'ls miro d'una altra manera. Me'ls segueixo estimant, però hi ha moments en els que em surt la vena piròmana... Ptonets!