11.3.08

No todo es oro


Ando por el delgado filo del alambre, pero el precipicio se me ofrece acogedor.
La ropa me quema, apenas respiro aunque las mañanas saben mejor con mi nueva cafetera.
Las noches en vela, en vilo, me acuerdo que el médico me recetó unas gotas de locura.
El silencio me roba el tiempo que no tengo, y las palabras se me escapan y huyen al país de las palabras que nunca debí pronunciar.
Las distancias y los peces nadan a contracorriente.
Mi futuro también.

(Últimament tinc menys temps del que voldria per a passar pels vostres racons. No us penseu que us tinc abandonats, però disculpeu-me si amb prou feines hi deixo comentaris!)

17 comentaris:

Anònim ha dit...

Se nota que el tiempo falta. Es por un buen motivo así que yo, no me preocupo.

PETONS.

vafalungo ha dit...

En efecto, se va sin apenas haber divisado su sombra. Pero hace bien, no se preocupe, seño.
Un abrazo!

Sil.* ha dit...

Vafa!! Pasé a dejarte un simple abrazo para que entiendas que el tiempo puede pasar rápido, pero lo que generamos en los demás queda. Tendrás tus motivos y lo celebro y como Claudia, no me preocupo más que por saber que está bien.

Un besos enorme!!

Sil

Anònim ha dit...

Lo importante es que estés bien, pequeño charquito lleno de poesía!!

Mil besos

SHADOW ha dit...

Ei Vafalungo, no pateixis! Sabem que hi ets i que trobes petits moments per regalar-nos les teves paraules. Cuida't molt. Una abraçada

Anònim ha dit...

Merci per avisar! tu ves fent! El futur... no hi pensis, a veure com va tot, sort!

Judit ha dit...

Els que van contracorrent són els que no es conformen.
I, ja saps, s'ha d'acabar d'estrenar aquesta cafetera ;)
Un petó!

nimue ha dit...

la qüestió és que nadem, a favor o en contra, però que nadem. En el meu cas millor volar, si em permets... que la natació i jo... ja se sap... ;)

Lluna ha dit...

No!!! no deixis que les paraules fugin...

Què t'anava a dir ha dit...

Quan et posis davant de la primavera i el trinaranjus, deixa't anar com fas aquí. Tens un estil molt personal i li has de treure tot el suc!!!

vafalungo ha dit...

Sil, Lamoni, Shadow, Sense fer soroll, LLuNa, Nimue, Somiant la lluna, Què t'anava a dir:
Gràcies. Per la comprensió, per ser-hi. Per tot. Una abraçada!
(Gracias. Por la comprensión, por estar. Por todo. Un abrazo!)

TENDER EPITHELIUM ha dit...

Ni ahir ni abans d'ahir però avui me n'he adonat que puc subscriure totes i cadascuna de les frases del teu text: el filferro és d'aquells que punxa, la roba crema i no deixa respirar ni transpirar,les nits en dansa, les paraules que s'escapen abans que la mà et tapi la boca o que tapin les orelles que no han d'escoltar perquè no t'entendran...A contracorrent només¿?!Gràcies per dir el que penso i el que sento. No ho hagués fet millor... ;))

proudemax ha dit...

Sempre està bé ser un peix Vafa. Deixa't de precipicis i del que no hauries d'haver pronunciat.

Aviat serà primavera, no?

Doncs això.

Una abraçada.

la punta de mi lengua ha dit...

Tranquilo, parece que todos andamos un poco con el tiempo justo. Además, lo mejor de todo, es que nosotros podemos seguir disfrutando de estos tesoros que nos brindas.
Gracias

stel ha dit...

El tems s'esfuma, deu ser l'època perquè jo si fa no fa estic igual.
Per cert, m'agrada molt la cançó d'aquest post.
Bon cap de setmana!

ro ha dit...

Se hace lo que se puede. También yo que empecé a trabajar mucho, ando con poco tiempo. A veces vengo, leo y me voy sin dejar comentarios, apurada. Hoy, como es domingo, pude hacer una pausa y venir a visitarte. El futuro a veces tiene que caminar en dirección contraria para tomar impulso. Besos.

vafalungo ha dit...

Tender, Proudemax, La punta de mi lengua, Stel, Rossana: Mil gràcies, també. Petons i abraçades!