16.3.08

Ganes


Tinc ganes. De moltes coses en general. I en particular. De ballar i riure. De cridar i saltar. De sentir el sol sobre la meva pell. De submergir-me en el mar del desig. D'escoltar silencis compartits i veritats efímeres. De contar estels i buscar l'asteriode B-612. De brindar per les oportunitats i les casualitats. De trobar-te. De descobrir els camins pels que m'he de perdre i els errors que encara he de cometre. De saltar set vegades per sobre la foguera. De cantar sota la pluja. D'incomplir la llei de Murphy. De creure. De viure.

21 comentaris:

Què t'anava a dir ha dit...

Tremenda cançoneta la que ens poses avui! Va perfecte amb el teu estat d'ànim avui, oi?

miriam ha dit...

Jo també tinc ganes de tot això!! I si comencem per saltar i per ballar i deixem que tota la resta vagi succeint??
Un petó

vafalungo ha dit...

Què t'anava a dir: Sí, encaixa molt bé amb com em sento avui!

Audrey: Sí! Saltem! Ballem! I que passi el que hagi de passar! Petonets!

TENDER EPITHELIUM ha dit...

Jo també vull seguir creient i que la Llei de Murphy es derogui d'una vegada!!!!Ah..no sé si és per "causalitat" però el meu post d'avui també és ple de ganes i amb el Manu Chao posant-hi la BSO!!!;)

Anònim ha dit...

M'encanta tot el que dius sempre i avui més, perquè són coses que jo penso i que no sé expressar i tu pim pam, 4 paraules i ho dius de la millor manera que podria entendre, espero que aquestes ganes es vagin complint, salut company!

fada ha dit...

M'encanta arribar a un bloc i trobar-lo així d'optimista! "De descobrir els camins pels que m'he de perdre i els errors que encara he de cometre." Ets un poeta, Vafalungo. Que podria colar com una cançó del Llach, per exemple. Endavant! A viure, a riure, a somiar!

vafalungo ha dit...

Tender: Oh, és que les casualitats tenen una causalitat molt especial. I la música i les ganes enllacen bé. No deixem de creure, doncs, i deroguem la llei de Murphy!

Sense fer soroll: Esperem que sí. No sé si ho dic de la millor manera, més aviat de la única que em surt. Una abraçada!

Fada: Oh, tot un plaer aquesta visita! El comentari m'afalaga i l'agraeixo molt. Benvinguda a la que espero que també sigui casa teva, Fada.

Judit ha dit...

Genial... en el fons el més important és tenir-ne ganes, i que això no s'apagui mai. Descobreix, salta, balla, somriu i... sigues sempre tu mateix.
Un petó, i a viure!

vafalungo ha dit...

Sí, ganes no en falten, LLuNa. ;P
Un petó!

la punta de mi lengua ha dit...

¡Brindo por tus ganas! Seguro que las fuerzas no te fallan.

vafalungo ha dit...

Brindemos, pues! I aunque fallaran continuaríamos adelante. Un abrazo!

nimue ha dit...

visca! espere que et duren molt les ganes i que es materialitzen, clar! :)

vafalungo ha dit...

Visca! i sí, esperem que es materialitzin!

Laia ha dit...

Em trobo en un moment similar. Tinc ganes de moltes coses en particular, i del "trobar-te".Penso que aquesta serà la meva etapa, l'Etapa. Estic molt motivada.

JoanAlbor ha dit...

si tens ganes ja ho tens quasi tot aconseguit només cal fer un saltet i ala a ballar :) una abraçada i bona pasqua :)

vafalungo ha dit...

Laia: Oh, endavant, doncs, amb aquesta Etapa. Segur que sí. Petonets!

Joan: Sí, tots a ballar! Una abraçada.

Srta "Y" ha dit...

hola sret vafalungo!... fes-ho!... ets capaç de fer tot el que et propossis i més! com qualsevol de natros! bona nit guapo!

Anònim ha dit...

jo també tinc ganes de tot això.
i de continuar llegint-te. t'acabo de descobrir i ara tinc ganes de llegir aquestes pinzellades...

vafalungo ha dit...

Srta "y": Sí, tots en som capaços. I jo també. Petons!

Daina: Oh, doncs sigues molt benvinguda. Passa per aquí sempre que vulguis!

SHADOW ha dit...

Ei Vafalungo, el teu post encomana un somriure i me n'alegro que dins teu sentis aquesta explosió d'energia: és genial! A gaudir-ho! Petons

vafalungo ha dit...

M'alegro que s'encomani aquest somriure! Sí, hi ha moments en els que cal gaudir i deixar de banda els núvols grisos que massa sovint ens envolten. Petons!