18.1.08

Epístola desesperada



Benvolguda senyora Concentració:

Li envio aquestes línies com a intent desesperat de reconciliar-me amb vostè. Mai no hem tingut una relació molt fluida, és cert. Assumeixo que no sempre l'he tingut prou present, i li demano disculpes. Però entengui que sempre he estat una mica dispers, de la mena que vostè anomenaria un somiatruites. A més, he caigut sovint en la temptació dels encants de la senyora Distracció, ocasions que vostè aprofita per desaparèixer. No la culpo. Però hauríem de mirar de trobar alguna solució. Què li sembla si organitzem uns torns de visita? Li proposo que em vingui a trobar en aquelles hores en les que la seva presència resulta imprescindible, i entre els dos impedim l'accés del senyor Imprevist. Li asseguro que estaré per vostè, i que la nostra serà una relació productiva.

Esperant notícies seves, em poso a la seva disposició i espero tingui a bé considerar aquesta súplica.

12 comentaris:

Overseas_Chef ha dit...

Si et visita, podries donar-li la meva adrec,a?
Moltes gracies,

F

Judit ha dit...

I la meva també, que és el que més necessito i el que menys tinc ;)
Ah! i també digues-li de part meva que ja sé que no cobra, però... s'agafa massa dies de vacances no?

En fi, esperant que ens arribi a tots plegats... i quan acabi els examens, si vol pot marxar del meu jo durant un parell de mesos. Tampoc demanem massa no??

Sort!

Anònim ha dit...

Molt bo Vafalungo! A veure si amb aquestes paraules apareix... Si no et fa res, la compartim!!!

miriam ha dit...

I no serà que la Sra. Concentració s'ha pres unes vacances o una excedència??? jo també l'espero i no hi ha manera...
un petó

Itzara ha dit...

mmmm lo siento por todos vosotros pero la concentración está..huy,que iba a decir, ah! sí que hace un dia precioso, no no esto no era..a ver, ahhh siiiii iba a decir que muchas gracias por tus animos,no,no..a ver concentremonos...ahhhh ahora! si, que la concentración está conmigo..jajajaja.Un abrazo.Os la envío?

vafalungo ha dit...

Overseas_chef: Si em visita estic planejant segrestar-la per a que no marxi més.

LLuNa: Sí que ho sembla que estigui de vacances, sí. De totes formes si la veig ja li diré que et visiti.

Sense fer soroll: La compartim, i tant, mentre aparegui...

Audrey: Sí que sembla que s'hagi demanat una excedència, fa temps que ningú no en sap res. Un petó!

Itzara: Ah, así que está contigo! Sí, envíala, la echamos mucho de menos! Un abrazo!

la punta de mi lengua ha dit...

¡Gracias por estar ahí, a la vuelta de la esquina! Hoy me pillan sensible, yo que no gasto de eso. Hoy me ayudan a ser mejor.

nimue ha dit...

uee! si et fa cas li podries parlar de mi també! :)

Overseas_Chef ha dit...

3300 paraules... N'haurien de ser 2500, pero no hi ha manera de retallar l'assaig.
3283 paraules... haig de fer-me una tassa de te.
3283 paraules... em ve de gust una taronja.
3283 paraules... vinga, espavila, que el Masters no es fara sol.
3210 paraules... la pica esta feta un fastic, li cal una bona rentada.
3210 paraules... em pregunto quina assignatura haure de prendre aquest Marc,
3210 paraules... ploura o no ploura dema? si plou haure de fer servir els pantalons impermeables. No si si li he posat prou lubricant a la cadena de la bicicleta.
3205 paraules... es tard, haure d'anara a dormir o si no dema a la feina em sentire com un zombi.
3205 paraules...

vafalungo ha dit...

La punta de mi lengua: Que de vez en cuando a uno le pillen sensible tampoco no es ningún delito ;P No se preocupe, no nos vamos de esta esquina.

Nimue: Començo a perdre l'esperança, però si apareix prometo que li parlaré de tú. Una abraçada!

Overseas_chef: És com contar ovelles però a l'inversa, no? Això de retallar paraules, què vols, sé que a vegades és necessari (què t'he d'explicar?) però a vegades sap greu. Una cosa és que sobrin, l'altra que no hi càpiguen. En fi, sort amb l'assaig.

Anònim ha dit...

Hola ANIOL! passo molt de tant en tant entre escapades, en moments que la concentració ha marxat de vacances permanents!
ei! Escrius super bé!!
Que per cert des de que tinc els patufos la concentració gairebé m'ha abandonat del tot, deu ser que la improvització i els imprevistos no li agraden gens! O sigui que si la trobes diga-li que hem visiti.
Cuida't
Montse

vafalungo ha dit...

Ei Montse! Què bé que passis per aquí i hi deixis la teva emprenta!
Un petó per a tú i per als teus patufos, i no pateixis, si veig a la senyora concentració li recordaré que et deu una visita!