22.6.08

Missatge en una ampolla


A aquestes alçades ja m'he acostumat a ser un nàufrag. I si escric aquest missatge, que posaré dins una ampolla i enviaré mar enllà, no és per esperar que ningú em vingui a rescatar, sino per fer saber que m'he acostumat a la meva illa deserta, i que ja he aprés a pescar i a remar. De cuinar, ja en sabia. He sabut sobreviure abraçant el silenci i he assaborit les dosis justes d'oblit. Les paraules que no em vas dir les he dibuixat sobre la sorra, per a que el mar i la foscor se les enduguin. Les restes de la meva embarcació em serveixen de sostre quan no para de ploure. I les vides que no he viscut les he imaginat mentre contava els estels que encara no han caigut. Aviat seré submarinista, i nadaré amb les sirenes i els tritons.

14 comentaris:

Rita ha dit...

Un post trist... El segon que m'estova avui ja... Sou vosaltres o sóc jo? Preciós eh, tens una gran habilitat per encadenar paraules i donar-les-hi sentit, però trist, massa trist...
Bona nit!

Anònim ha dit...

Com va el bany amb les sirenes i els tritons? Els estels són bonics oi de tant comptar-los? Jo també agafo les restes de l'embarcació per a cobrir-me quan plou... Bona Revetlla :)

nimue ha dit...

jo sí que vull que em rescaten. Se'm dóna de pena nadar.

Què t'anava a dir ha dit...

Aquest post sembla un quadre de Marc Chagall. Et felicito :-)

vafalungo ha dit...

Rita: A vegades la tristesa i l'alegria es donen la mà. Petons!

Cesc: Els estels són ben bonics, ja ho pots ben dir! Molt bona revetlla per a tu també!

Nimue: Però no es tracta de nadar, sinó de fer submarinisme. Si prefereixes volar, també serveix. B7s!

Què t'anava a dir: Tot un honor, la comparació, i més venint de tu. Una abraçada!

Anònim ha dit...

submarinisme... disfruta del viatge amb les sirenes i els trtions!

el fons marí és molt maco i te molts secrets per descobrir!!

Violeta ha dit...

Com m´agrada la cançó de la Pastora que has posat...

Espero que el submarinisme et permeti gaudir molt de les sirenes i els tritons ( i de les estrelles de mar, i les anèmones...).

Petons.

vafalungo ha dit...

buffff: El fons és preciós, oi? procuraré disfrutar, gràcies!

Violeta: I dels esculls de coral, i de de les nereides... Petons!

Anònim ha dit...

mas votat amic Vafis?

Supongo que si, pero...

Aún hay tiempo-

Petons,

vafalungo ha dit...

Por supuesto, patoja. Todo un lujo que estés entre las candidatas, espero que ganes! Besos!

Jesús M. Tibau ha dit...

Tots en som de nàufrags. M'agrada molt aquesta cançó de Pastora

vafalungo ha dit...

No sé si tots som nàufrags, però en tot cas, aquells que hem sobreviscut un naufragi apreciem més les segones oportunitats que les onades del temps ens donen, oi? Una abraçada!

proudemax ha dit...

Oh! Veuràs es tauronet nedant amb sa taurona mare! Idò preciós!

Jo no els vaig veure quan en vaig fer i mira que m'hi fixava, però és clar, llavors encara no havien estat inventats.

Tots hem de naufragar mínim un cop, no fotem.

una abraçada vafa!!

(com m'agrada dir-te vafa... jejej)

vafalungo ha dit...

Espero no veure es fil de coco dins s'ull. Sí, suposo que tots naufraguem, un moment o altre. Una abraçada, Proud-digui'm-com-vulgui! :)