9.12.07

Ocurrencias

Canta,
triple salt immortal,
vull que soni sa fauna selènica.
(Antònia Font)


Ocurre que hay días en los que me levanto sin apenas haber tenido tiempo de soñar, tras una noche espantando fantasmas e indecisiones.
Ocurre que un paseo en bici, un café con aroma de tiempos mejores y una querencia compartida me alegran el día.
Ocurre que el protagonista de mi novela va al circo, y yo con él, y ambos volvemos a ser un niño.
Ocurre que las acróbatas y el lirismo de lo imposible logran dibujarnos una sonrisa y hacernos cantar; luego, nos inundamos de ternura.
Ocurre que hay días que son un milagro.

10 comentaris:

© Claudia, la chef ha dit...

Ocurre que leerte es un placer. Irradias luz.

SHADOW ha dit...

Et desitjo molts dies plens de màgia i de llum, com els del teu circ, ple de tendresa i somriures.
Un petó

vafalungo ha dit...

Claudia: Muchas gracias, pero ocurre que como mucho reflejo la luz que me llega de quien sí domina el lenguaje, entre ellos de la Chef. ;P

Shadow: Moltes gràcies! Malgrat aquests dies foscos de desembre crec que sí, que s'acosten dies intensos però interessants i plens de vida.
Petons!

Anònim ha dit...

Jolines, que pena que "casi" no entienda la mitad de tu blog, creo que tienes un blog precioso (pretendo esforzarme para comprender un poquito más)
Gracias por hacerme sonreír, ha sido un placer "casi entenderte"... por cierto efectivamente Sergi es precioso!!

vafalungo ha dit...

Muchas gracias por la visita, lamoni. No es del todo fiable y a veces falla, pero puse un traductor automático (a la derecha, debajo de la foto). De todas formas, cualquier cosa que "casi entiendas" y que quieras preguntar será respondida en la medida de mis posibilidades.

nimue ha dit...

i els dies que ens adonem dels miracles fan que els miracles es multipliquen. Visca el circ! :)

Srta "Y" ha dit...

... lo més bonic és adonar-nos de la capacitat que tenim per emocionar-nos...

vafalungo ha dit...

Nimue: Sí que es multipliquen, i tant! Visca! ;P

Srta "y": No la perdèssim mai, sense ella estem perduts!

Judit ha dit...

I passen tantes coses bones durant el dia... i tantes vegades passa que no les sabem apreciar prou.

Espero no deixar mai de ser una nena... perquè en el fons m'encanta emocionar-me per tot i sentir-me viva. Forma part d'aquest joc.

un petonàs!

vafalungo ha dit...

I tant, LLuNa, tantes coses i que poc les valorem.
M'agrada la il·lusió i l'alegria d'aquestes paraules que has deixat. Cuida aquesta nena que tens dins i no deixis de jugar.
Un petó!