4.8.08

Silencis enllaunats

La ciutat fa olor de silenci. De silenci enllaunat.
Mentre amago els records sota les camises, em pregunto si les pàgines que encara he de passar tancaran el capítol amb un final feliç i si la cafeïna amb la que m'he de despertar em donarà bones notícies. L'escenari en el que m'abrigo del fred que no tinc està a punt de canviar de decorat, però al meu desert ja fa temps que no hi ha tempestes. Per si de cas, regaré les plantes i baixaré a la taverna, per demanar un desig al poeta follet de les tres estacions. Quan vegi sortir el sol al teu costat, sabré que he estat escoltat.

9 comentaris:

fada ha dit...

És un desig tan bonic que segur que te'l concedirà! Petonets.

Anònim ha dit...

Segur que el follet escolta els teus desitjos, i t'ajuda a llegir el final feliç que esperas, i si l'escoltes be, ell també t'acompanyarà en el nou decorat que t'espera!!

Un somriure i un petó!!

Anònim ha dit...

Escrius tant bé nano i dius les coses d'una forma tant teva que al·lucino, que les tampestes es mantinguin lluny.

iruNa ha dit...

Jo també em faig aquestes preguntes cada nit, quan s'acaba el dia i els batecs d'un nou despertar comencen a fer acte de presència en la imaginació.
El desig que demanes m'ha fet somiar desperta, per un instant he vist sortir aquest sol reparador que marca l'inici d'un nou camí.
Un escrit preciós, de veritat!

Rita ha dit...

Que així sigui! :)

nimue ha dit...

tinc la sensació que els teus lectors sabem que seràs escoltat. Així t'ho desitge!

Laia ha dit...

Es tan bonic el que demanes que el follet no tindrà més remei que concedir-te'l. Molta sort.

TENDER EPITHELIUM ha dit...

Saps¿? Ara fins i tot han inventat les guarderies de plantes per cuidar-les mentre som de vacances. Aparquem nens, mascotes i ara també les flors. Tot ens molesta a l'estiu!! I és que amb aquesta calor!!!!!

Sort de la cafeïna (drogaduradrogafina) per treure'ns la xafogor del cos i poder matinar al mes d'agost!

B7ts i gràcies per les recomanacions literàries!!!!

vafalungo ha dit...

Fada: Ja ho veurem, Fada. És molt capritxós, el follet. Petonets!

Bufffff: No sé si m'ajudarà, el follet, però si el final és feliç valdrà la pena. I sinó, també. Petons i somriures!

Cesc: Que es mantinguin lluny, pero que reguin la sorra per a que hi puguin créixer flors! Una abraçada!

Iruna: Que aquest despertar i la teva imaginació es donin la mà, doncs, i que aquest sol reparador et mostri el millor dels destins. Un petó!

Rita: Tant de bo, Rita, tant de bo. :)

Nimue: Moltes gràcies! Jo no ho tinc tan clar, però. Petonets!

Laia No ho sé, és molt peculiar, el follet, i molt de la broma, també. Petons!

Tender: Sí, sort de la cafeïna. Aviat ens aparcarem a nosaltres mateixos, em sembla. B7s!