18.8.08

Receptes d'estiu

És el que té estar de vacances. Que un pot dedicar-se a cuinar, per exemple. Tomàquets farcits de sofregit de bolets. O un pollastre al curri amb cous-cous. Arrós amb verdures a la cassola o una amanida de formatges i fruits secs amb salsa de iogurt. Això sí, és imprescindible una bona companyia. Algú s'apunta a sopar?
És el que té estar de vacances. Que un pot perdre's pels carrers de Gràcia, per exemple. Concerts, cercaviles, confetis i batucades. O trobades, casualitats i surrealisme gracienc. Millor servir acompanyat de ganes de festa i un salpebrat de somriures.
És el que té estar sense internet. Que un no pot passar pels vostres racons a saludar. Tornaré aviat, però. Mentrestant, em podeu trobar pels carrers de la meva Vila adoptiva.

9 comentaris:

Anònim ha dit...

Ho sabia! jeje aquests dies hi pensava, em sembla que en Vafalungo es deixarà perdre pels carrers de Gràcia i així ha estat... Disfruta de cada un d'aquests instants i d'aquests menjars :) dolça la vida

Anònim ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Rita ha dit...

Amb aquest menú i la teva companyia, segur que no et falten candidates! :-)
Bona festa major i millors vacances!

Anònim ha dit...

pensava que et trobaria avui amb la teva paella preferida...

estrip ha dit...

posar-se a la cuina amb aquesta calor.... una amanida fresca i uns concerts a la fresca, millor!

zel ha dit...

No pateixis, de trobar-te segur que no, perduda en un poblet, ara això d'estar sense internet, ja hi estic acostumada. Desconnecta i a viure!

nimue ha dit...

ui! a mi em donen bolets i una amanida bona i vaig a sopar segur! :)

fada ha dit...

Doncs gaudeix del temps lliure que et concedeix estar sense internet uns quants dies. Petons.

vafalungo ha dit...

Cesc: Sí, els carrers de gràcia i jo tenim una relació molt especial. Una abraçada!

Rita: Provaré d'anunciar el menú, doncs, a veure què passa. :P

Daina: La paella la deixo pel proper dijous, a Sants.

Estrip: Uns concerts a la fresca sí, i tant. Però no només vivim d'amanides, per bones que siguin!

Zel: Ja desconnecto, ja, però de tant en tant trobo la manera de connectar-me. B7s!

Nimue: Una de bolets i amanida, maaarchando!

Fada: Això intento :) B7s!