7.8.08

El que no trobis aquí

No sempre és fàcil deixar enrere els llocs on un ha estat feliç. Les vivències, les emocions i les complicitats que han tingut lloc al piset de Sants en el que he viscut els darrers anys les portaré sempre amb mi, però em toca obrir una nova etapa, aquest cop a les llunyanes terres del sud del carrer Sardenya. M'emporto, tatuats a la memòria, tots els brindis, totes les nits sense dormir, totes les receptes i, sobretot, els somriures del millor company de pis possible. El meu salvavides taronja, la meva col·lecció de postals i la banda sonora de les meves il·lusions també venen amb mi. Espero que no m'acompanyin, en canvi, ni la tropa de formigues desheretades que de tant en tant intenta envair la terrasseta ni alguns dels dubtes que a vegades em fan tremolar davant del mirall. A partir d'ara hauré de fer meu cada centímetre de les quatre parets que m'acolliran. Omplir l'aire que respiraré d'alegria i d'esperança, de paraules, somnis i carícies, i obrir la finestra per a que el corrent d'aire s'endugui les restes d'una soledat mal entesa que no sempre em deixa en pau.

9 comentaris:

Rita ha dit...

Anirà bé. Els canvis, sovint en fan començar amb actitud positiva. Saps, no som gaire lluny, fa un any que sóc per la zona i s'hi viu molt bé. Sort, maco! :-)

Assumpta ha dit...

Nova etapa...

Molta sort!!! :-)

Anònim ha dit...

Excepcional, tinc admiració pels teus escrits i per la persona que demostres ser tan sols en paraules, salut nano!

Laia ha dit...

Només desitjar-te molta sort en aquesta etapa que estàs a punt de començar, que et facis teu ben aviat el pis que t'acollirà i l'arribis a sentir com "el teu lloc".I que els somnis i les caricies i les nits sense dormir no fugin mai per la finestra. Un petó.

iruNa ha dit...

Ooohhh!!! Sants és especial eh?! Estic segura que els records d'aquest pis sempre els portaràs dins i que aquest canvi d'aires et servirà per renovar-te i per foragitar tot allò que no tens ganes d'endur-te. Aquests són moments d'intenses emocions on els records, les il·lusions, la pena i la incertesa es barregen i et maregen amb un perfum indefinit.
Molta força i energia!!

Anònim ha dit...

Molta sort!!!!

Un somriure per començar a omplir aquest nou espai que t'envolta!! Un peto i bon cap de setmana!!

bajoqueta ha dit...

Sants és molt Sants. De fet a tots los llocs on vivim deixem rastre a part d'emportar-mos los records d'allí. Que vaigue bé lo canvi.

nimue ha dit...

començar alguna cosa nova sol ser emocionant! molta sort en la nova ètapa i espere que te'ls faràs ben teu i l'ompliràs amb nous bons records dia a dia! :)

vafalungo ha dit...

Rita: Doncs a vere aquesta nova zona, tothom me'n parla força bé, ja veurem... Gràcies! Un petó!

Assumpta: Sí, nova etapa. Moltes gràcies!

Cesc: La persona que hi ha darrere d'aquestes paraules és una persona la mar de normal, em temo, però gràcies! Una abraçada!

Laia: Moltes gràcies! Posaré una cortina de colors, per a que no fugin per la finestra. Petons!

IruNa: Visca aquest perfum, doncs! I sí, Sants és molt es especial, el que no trobis aquí... :)

Bufffffff: Moltes gràcies! Què millor que omplir el pis nou de somriures? Molt bon cap de setmana per a tu també!

Bajoqueta: Sempre deixem una mica de nosaltres i ens enduem una mica del lloc on hem estat, sí. I Sants és molt Sants, i tant. Petons!

Nimue: Espero que sí, que cada dia s'ompli d'emocions. B7s!