1.6.08

Dame una B

Babel, bany, bicicleta, becaina, balcó, barba, bolígraf, brúixola, beixamel, bogeria, brontosaure, bagatge, boirina, bergantí, bestiola, barranc, bengala, botànic, balneari, braves, berbena, bingo, bufó, bruixot, batiskafo, blog, barca, bombolla, butxaca, bacteri, boletaire, biquini, boreal, batec, bromatòleg, balanç, bugaderia, banjo, barnús, beduí, badall, barri, bellugeix, baixada, ball, bard, bohemi, banal, brasa, buf, bar, burrocràcia, brie, batut, baobab, barbàrie, barret, bassal, baül, berenar, bes, bibliòfil, birreta, brindis, bussejar, baldufa.

Quina és la vostra B?

(aquest post és la contínuació d'aquest altre)


13 comentaris:

Anònim ha dit...

Quina bona idea :) m'agrada :)

Rita ha dit...

Berta, bonica, Barcelona, bossa, borinot...

Laia ha dit...

Baròmetre, Barreja, Brevetat, Besada (del teu bes), Badia (de Roses), Barrinar i repeteixo Batiskafo (Per acompanyar). Un petó.

nimue ha dit...

jeje, jo espere que avui la meua B siga de Bikini!!! Sempre de Ballar!!! i de tant en tant de Beduí! Clar que unes Braves tampoc no m'anirien malament... i una mica de Bastís de Xocolata... ehhmmm... :PP

fada ha dit...

Broma per assegurar el Bon humor: és el millor Bàlsam per a la vida. Un Bes.

vafalungo ha dit...

Cesc: Me n'alegro! :)

Rita: Bonica i Barcelona acceptades. Els borinots casi que no caldrien, no? Ah, i evidentment: Benvinguda!

Laia: Bones eleccions. Em quedo amb la besada i amb la barreja. I deixar-se submergir amb el batiskafo. Petonets!

Nimue: Ballar en bikini amb un beduí mentre demanem unes braves i un bastís de xocolata, no està gens malament! :P

Fada: Un Bon Bàlsam. Bentrobat. B7s!

la punta de mi lengua ha dit...

Bailes buscados, besos bravos, borracheras bulliciosas, brisas balsámicas, burbujas bromistas y bichos buenos.
¡Gracias por este fantástico juego!

vafalungo ha dit...

¡Brillante!

Què t'anava a dir ha dit...

BIRRA

i BERBERECHO

TENDER EPITHELIUM ha dit...

M'encanta aquesta sèrie alfabèticaa!!
Doncs jo, com que tinc la A pendent, faig un 2x1:

A d’Amaral, d’aranzel, d’amputació, d’antònims, d'anvers, d’àncora, albergínia, ànims, asimptomàtic, alhora, astronauta-rimador,..

i

B de B-612, de Batiskafo (no podia faltar!!!!), de bòlid, de barems, de boniatos, de bilirrubina, de Bollywood, de (molta)bogeriabogeria,...

vafalungo ha dit...

Què t'anava a dir: Bon profit, doncs!

Tender: Oh, el B-612, i tant! i molta, moltíssima bogeria!

Anònim ha dit...

Em Barrufen les B's!
Quedar-me'n amb una??? ufff a mi em motvia bonic/ca...ara bé BRETOL tb m'encanta...
Una bombolleta de sabó per tu! BBBBufffff!
maraya.

vafalungo ha dit...

No sé perquè em pensava que hauries triat Butano. O una ballaruca i un beure. La Bombolla de sabó, que ens envolti i se'ns endugui ben amunt!