19.6.08

Volta el món

Aquest cap de setmana em disfressaré. De legionari romà i de druida celta. I faré una poció màgica i somriuré. I saltaré la muralla i aparcaré la son. Enmig dels boscos buscaré meigas i brindaré amb la possibilitat d'aconseguir una nova màscara per a la meva col·lecció. Escoltaré històries antigues que parlen d'escultors i de pedres, de serps i de marees. Buscaré una foguera, faré les libacions pertinents i purificaré la meva ànima. I travessaré núvols per abraçar la il·lusió de saber que m'esperen noves certeses i noves ensopegades.

8 comentaris:

Anònim ha dit...

Doncs si... tant abraçades com ensopagades, però t'hi abraçaras...

vafalungo ha dit...

Això espero, Cesc! Salut!

Rita ha dit...

Això és viure... Viu intensament!
Bona nit! :)

vafalungo ha dit...

D'això es tracta, Rita, de viure amb tota la intnsitat que les circumstàncies ens permetin! B7s!

Violeta ha dit...

Ja has sortit de les presons, veus que bé?

Petons, i a gaudir-ne força.

Laia ha dit...

Bona revetlla i millor pont de Sant Joan. Aprofita'l i viu-lo tan intensament com puguis. Petons.

Jesús M. Tibau ha dit...

Què faràs?
Llegir un còmic d'Asterix?

vafalungo ha dit...

Violeta: si, ja som fora! Petons!

Laia: Molt bona revetlla per tu també! Ho procurarem, oi? B7s!

Jesús: No ben bé. He viatjat al passat, he saludat al César i m'he deixat il·luminat per les fogueres paganes. Una abraçada!