30.11.07

Presentació en societat (The most beautiful nebot)

Que el ball no s'acabarà
fins que surti el sol l'endemà.
Que el ball no s'acabi mai,
que vull ballar amb tu durant tot l'any.
(La Troba Kung-Fú)










Senyores i senyors, aquesta preciositat és el Sergi, el més guapo de tots els nebots del món mundial el dia que va fer dos mesos. Com al seu tiet, li agrada dormir i queixar-se. Li va la marxa i aviat parlarà en lleidatà i francès. Espero, però, que no se li ocorri menjar cargols ni beure San Miguel.

16 comentaris:

Ludo & Marta ha dit...

Quin nebot més guapo que tens, modèstia a part... igg igg!!!!!!!!!!!

També li agraden les paraules per la júlia, eh!!!

un petonet brother!

Srta "Y" ha dit...

oooohhhhhhhhhhhhhhhhh.... guapooos!!!

Anònim ha dit...

UUUUUUUUUUUUAU QUÈ GRAAAAAN!!! AVÏAM QUAN VE PER TERRES BARCELONESES I FEM UNA MERENDOLA AMB EN SERGI A LO PISET!

FELICITATS Marta & Ludo teniu un fill PRECIÓS!!!I tu estimat Aniolet ja t'eixugarem ses babilles! muas!
maryah!

vafalungo ha dit...

Xermaneta: Això, modèstia a part, però sí que és guapo, sí. B7s, sist.

srta "y": oh, moltes gràcies!

Maryah: Sí, ja es fa gran. Amb un nebot així, com per que no caigui la baba.

SHADOW ha dit...

Quina monada de nebot, vafalungo!
No m'estranya que et caigui la baba, a mi els nens m'omplen molt i per la feina que tinc visc envoltada d'ells. Disfruta'l moltíssim!
Un petonàs

SHADOW ha dit...

Quina monada de nebot, vafalungo!
No m'estranya que et caigui la baba, a mi els nens m'omplen molt i per la feina que tinc visc envoltada d'ells. Disfruta'l moltíssim!
Un petonàs

Judit ha dit...

Oi senyooooooooooooor! quines monades de noiets *_____*

Esteu molt guapos els 2 ;) cuida'l eh?? no ho dubto pas que ja ho facis ^^

petons rei!!!

Overseas_Chef ha dit...

I tant que es bonic. Amb una mica de sort d'aqui a uns anys podra viatjar a Franc,a des de Lleida via l'Arieja (aixo arribara abans que el TGV) :-)
Vafalungo, em sembla que els reis t'hauran de dur un pitet!
Gaudeix de la criatura!

F

Striper ha dit...

Sens dubte un tiet feliç.

vafalungo ha dit...

Shadow: viure envoltat de nens ha de ser molt divertit, molt enriquidor, però també molt esgotador.
El disfrutaré tant com pugui,
Petons!

LluNa: Moltes gràcies! El cuidaré, però tenint a la meva germana de mare segur que no li faltarà res.
Petons!

Chef: De fet a França hi anirà ben aviat, que la seva família paterna també tenen dret a disfrutar una mics d'ell.
Una abraçada!

Striper: Sí, així és. Benvingut!

proudemax ha dit...

És que és guapo, guapo.

Jo, en condició de "tieta" de Lleida, també n'estic molt orgullosa! jeje

vafalungo ha dit...

No n'hi ha per menys.
El club de fans del Sergi augmenta dia a dia.
Aprofiti que el té aprop, vostè que pot.

nimue ha dit...

oooooh! és guapo de remate! jo també estrene nebodeta així que entenc que estigués content!

vafalungo ha dit...

Això d'estrenar nebot és impressionant. Tant petit però ja tant ell. Segur que la teva nebodeta també et té el cor robat com el Sergi me'l té a mi. Gaudeix-la!

© Claudia, la chef ha dit...

Me pido uno así...Se puede encargar?

Es guapo de verdad. Y no es un decir. Molt bonico.

Petonets.

PD: Quién es Chef? jajaja

vafalungo ha dit...

Creo que para encargar uno tendrías que hablar con tu hermana y proponérselo, pero no te aseguro que la respuesta sea positiva.

Chef (el otro) es uno de mis amigos que más tiempo hace que conozco. Mexicano-catalán afincado en Inglaterra, es además de un pozo de sabiduría y de generosidad. Eso sí, amante de la cocina inglesa, por suerte, todavía no.