16.9.08

Consells

Les tristeses, al riu; les penes, al foc; els instants, perfumats de vida; les alegries, compartides; els mapes, cap per avall; les presses, oblidades; el neguit, sota el coixí; la ràbia, desfogada; els gelats, de xocolata; la cuina, a foc lent; els mitjons, de colors; les passions, intenses; les mentides, ben lluny; els somriures, sincers; les abraçades, imprescindibles; les normes, per trencar-les; les excuses, soterrades; el passat, per re-cordar; el present, per exprimir-lo; el futur, per no perdre l'esperança.

14 comentaris:

mar ha dit...

mira que no m'agrada gens escoltar consells, però trobo que aquests són deliciosos i molt ecertats...

Anònim ha dit...

M’encanten els teus consells!!!

La soletat, per viure-la, els amics, per disfrutar-los, els pastisos, de xocolata!

Un somriure i un petó!

iruNa ha dit...

Un bon decàlec!!! Senzill, precís i efectiu. Vestit de veritat i adornat de bellesa!!! Sí senyor, me l'apunto!! jeje

Rita ha dit...

Prenem-ne nota doncs... :-)

Anònim ha dit...

M'agraden aquests consells :)

nimue ha dit...

quin gran conseller... ;)

Anònim ha dit...

toma ia :)

bajoqueta ha dit...

Grans consells, que ens faràs pagar per haver-los rebut? Jo és que estic arruïnada ja t'ho pago lo mes que ve :)

Laia ha dit...

M'encanten els somriures sincers, la intensitat de les passions i exprimir el present.I tot, banyat en xocolata.Ptns.

la punta de mi lengua ha dit...

¡Qué consejos más ricos! Así es sencillo hacerte caso siempre, siempre, siempre. Menos mal que siempre se pueden sacar unos minutillos para disfrutarte con calma.

TENDER EPITHELIUM ha dit...

Caldria traspassar els teus consells als llibres de text de les escoles, tatuar-los a l'esquena dels passatgers del tren que se'ns asseuen al davant, convertir-los en l'únic anunci de publicitat del món....potser així seríem tots una mica més feliços! Gràcies!!

fada ha dit...

I posts com els teus ben a prop, que són una delícia! Gràcies per deixar-nos compartir el que escrius. Petons.

La Lluna en un cove ha dit...

Sempre aconsegueixes fer-me somriure amb les teves paraules. M'apunto els consells. :)

vafalungo ha dit...

:)