20.8.08

La catifa blava

Avui pujaria sobre una catifa blava. Tothom sap que, d'entre les catifes voladores, les millors són les blaves. I obriria els braços per abraçar el vent mentre creuo el mediterrani fins arribar a Turquia. Jo, que no he estat mai a Turquia. I visitaria cases blanques i cantaria cançons que parlen de mariners i de la lluna.
Avui m'agradaria demanar-li consell al druida Panoràmix, però m'han dit que està de vacances. L'Ot el bruixot també em pot ajudar, em sembla. Si el veieu, digueu-li que el busco.
Avui m'agradaria tancar els ulls i despertar creient que és possible.

6 comentaris:

Rita ha dit...

Tanca'ls i apreta'ls ben fort i desitja-ho molt i molt...
Els meus millors desitjos i que se't compleixin tots els teus somnis... :-)

nimue ha dit...

Sí, definitivament la millor manera de viatjar és amb catifa. Blava, és clar... ;)

Anònim ha dit...

I jo que t'anava a preguntar on es podia agafar aquesta catfia voladora :)

Unknown ha dit...

El Panoramix està de vacances? Merda! Vols dir que l'Ot el Bruixot serviria? No sé, no sé no ho tinc clar

iruNa ha dit...

Jo també hi vull pujar!!! Diuen que si penses molt en una cosa just abans de dormir tens moltes possibilitats de somiar amb ella. El els somnis tot és possible Vafalungo... només cal tancar els ulls i deixar-se endur!
un post molt xulo!

vafalungo ha dit...

Rita:Ho faré! Moltes gràcies pels bons desitjos! Petonets!

Nimue: Veig que ets una experta en viatges i en catifes! :)

Cesc: Si en trobes alguna no la deixis escapar! Una abraçada!

Tirai: L'escombra de l'Ot el Bruixot no és una catifa blava, però segur que de volar pel mediterrani en sap alguna cosa. Per ara tampoc es deixa veure, però. Un petó!

Iruna: Ho provaré, doncs. Per ganes no serà. Petons!