14.9.08

Qui m'havia de dir

Qui m'havia de dir que, a aquestes alçades, em trobaria no amb un sinó amb dos djinns disposats a guiar-me cap a la sortida del laberint. Però com tothom sap, els djinns són bromistes i engalipadors, de manera que em volen portar per camins diferents. Un cap a la direcció de les herbes amargues i les paraules encertades, l'altre cap als volcans de foc i el vent que bufa l'enteniment. I com que ja ho diu el proverbi, que cal anar amb compte amb el que es desitja ja que podria fer-se realitat, buscaré un mirall on es reflecteixi la lluna i trencaré els rellotges que em neguen. Després, apagaré el llum i volaré.

11 comentaris:

Rita ha dit...

Ves on et porti el cor... :-)
Petons!

nimue ha dit...

uiui! vigila amb els djinns! ;)
si cadascú et vol portar cap un costat, jo tiraria recte, per si de cas. O cap amunt ;)

estrip ha dit...

qui ho havia de dir! i que tant d'estirar no et parteixin en dos eh!

iruNa ha dit...

Compte amb els djiinns!! Tal i com apunten per aquí dalt, fes cas de la teva intuïció que de ben segur arribaràs a sortir d'aquest laberint volant!
Molt bonic Vafalungo... com sempre!!!

mar ha dit...

jo diria que els djinns et guiaran cap a realitats desitjades, crec que hauries de confiar en ells i deixar-te portar pels camins de paraules i vents, herbes i focs, llunes i miralls... per aquí hi ha la sortida del laberint... segur!

Anònim ha dit...

El millor és no esperar-ho i veure com es compleix, vola i qui t'ho havia de dir...

Anna ha dit...

Aniol, que no vaig pensar a felicitar-te.

PER MOLTS ANYS!!!!Ja sé que vaig molt i molt tard, però val més tard que mai.

Un somriure de complicitat i una abraçada d'aniversari.

Eli ha dit...

Desitja, desitja...
Desitja tu...
Desitjo jo...
Desitgem nosaltre....

Aixxx... vinga aquests somnis!!!

;-)

Anònim ha dit...

ja saps quin djinn seguir?? sigui quin sigui, endavant!!! sort i bon viatge!!

un somriure i un petó!

fada ha dit...

Però també són unes criatures entranyables i, amés, mentre t'alliberin del minotaure, tant se val on et portin, oi? Un escrit molt bonic, Vafalungo. Petons.

vafalungo ha dit...

Rita: Ho provaré, però és que el laberint no és senzill. Petons!

Nimue: Millor cap amunt, sempre amunt! B7s!

Estrip: Això espero, :P

IruNa: Ho provaré, i sí, aniré amb compte! B7s!

Mar: Trobaré la sortida, ja ho crec! Petons!

Cesc: Veurem si es cumpleix o no. Una abraçada!

Anna: Moltes gràcies! :P

Eli: Desitgem tots, sí :)

Buffffff: Seguiré el meu camí, i el djinn que vulgui acompanyar-me serà benvingut. B7s!

Fada: El minotaure ja no em fa por. i sí, són unes criatures entranyables. Petons!