22.7.08

Derrotes infundades

Hi ha derrotes que deixen una estranya sensació d'alegria. Moments en els que, malgrat que sembli que el destí ens ha girat l'esquena, podem veure com ens fa l'ullet d'amagat. Tocar el cel amb les mans i despertar-se a l'infern just abans d'obrir els ulls en aquest món boig i meravellós és una experiència que, si més no, mareja. Ara que sembla que el preu dels somriures està pels núvols no em sap greu d'oferir-ne a qui me'ls retorni salpebrats de complicitat. No em sé els passos, però em deixo dur pel ritme vertiginós en el que s'ha convertit la meva mirada. Ja no tinc por, i si cal cridaré que avui he perdut, però que el futur que m'espera és lluminós.

(Sí, ja ho sé, però alguna cançó així de tant en tant tampoc no fa cap mal, no?)

6 comentaris:

nimue ha dit...

al final resulta que perdre's tampoc no és tan terrible... mentre et trobes vas descobrint coses noves i boniques i interessants. I tan que sí! futur lluminós! ;)

bajoqueta ha dit...

has vist la llum al final del tunel? Bona senyal!

Mai sabem el que hi haurà demà, però per això estem aquí, per averiguar-ho.

TENDER EPITHELIUM ha dit...

OOohh..Conchita...clar que no fa mal!!!!!sempre recordaré qui me la va fer descobrir...ell mai no sabrà que la cançó que vaig triar per dedicar-li era "Tonta"

Anònim ha dit...

Sobre les derrotes dir-te que et diria el títol del teu anterior post, aquesta història em sona, però si una cosa s'acaba, una altra ve, o sigui, no dubtis en el somriure i la llum.

Anònim ha dit...

Avui em transmets energia, i ja m'agrada, que em fa falta!!

Tant de bo tots estiguesim més presdisposats a compartir somriures i complicitats!!

Busquem el futur, que segur és lluminós!! i ens espera amb els braços oberts!!!

Una abraçada i un somriure gratuit per compartir!

vafalungo ha dit...

Nimue: No només no és terrible, sovint és ben necessari. Petonets!

Bajoqueta: Sí, bona senyal. I sí, demà no arriba mai, sempre és avui. B7s!

Tender: Les cançons sempre ens porten a persones i moments. "Tonta" és molt dedicable, ja ho crec. B7s!

Cesc: No dubto, però fas bé en recordar-m'ho. Salut!

bufffff: I tant que ens espera amb els braços oberts! Que no decaigui aquesta energia, un somriure ple de complicitat i una abraçada!