14.12.10

Punt de partida (un somriure per passar la nit)

Un somriure per passar la nit. Així es deia el meu primer blog. Ara que torno al punt de partida i toca reinventar-me de nou, m'aferro a totes les delícies que m'han acompanyat des de llavors; les invoco amb força: a les aigües dels llacs sota els volcans, a les paraules que abracen, a les girafes rumberes, als trens sense estacions, a les receptes a foc lent, als mitjons de colors, als brindis per celebrar la vida. Instants eterns d'un pretèrit imperfecte als que demano que m'indiquin el nord, just quan el vent s'ha endut el mapa que em duia a una cova on s'hi amaga un tresor que no és el meu, custodiat per un monstre malèvol. Arribarà l'alba, i amb ella reemprendré el camí. Em trobarà ballant.

4 comentaris:

Guspira ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Guspira ha dit...

Et trobarà ballant amb les girafes rumberes??? ;D
M'agrada... M'agrada el somriure per passar la nit, m'agraden les delícies, les paraules que abracen, les receptes a foc lent i els mitjons de colors...
Oblida't de monstres malèvols i cerca el teu vertader tresor, segur que amb aquest somriure el trobes...

Et deixo el meu somriure per passar la nit... :)

Violeta ha dit...

Balla, balla, Vafalungo, que ballar alegra la sang a les venes, al cor.

Un altre somriure per tu. Ànims...!

vafalungo ha dit...

Guspira: Segur que sí, :P
M'alegra que t'agradi tot això i gràcies pel teu somriure per passar la nit. Una abraçada!

Violeta: Ja ballo, ja! Gràcies pel somriure, una abraçada.